Välkommen till Paperless Office - Det papperslösa kontoret

Kom ihåg mig?

Hur fungerar Paperless Office?

Inskanning

Du skannar in dokumenten du vill digitalisera med din egna skanner, med hjälp av vårt program gör du det genom ett klick.

Kategorisering

Efter skannat in dokumenten loggar du in på www.PaperlessOffice.se och kategoriserar dem inskannade dokumenten.

Hitta ett dokument

När du sedan vill hitta ett dokument loggar du in på www.PaperlessOffice.se och väljer sök uppe i menyn, där får du lite olika alternativ som hjälper dig hitta rätt dokument.

Vad löser Paperless Office?

Paperslöst kontor

Slipp alla papper, skanna dina papper till Paperless Office, kategorisera dem och arkivera dem per leverantör.

Hitta enkelt

Leta inte i pärmar och bland papper på skrivbordet efter ett papper, i Paperless Office finns alla papper kategoriserade och arkiverade per leverantör.

Hantera fakturor

Kategorisera per leverantör, låt behöriga godkänna fakturor och ekonomi avdelningen kan enkelt se vilka fakturor dem fått godkända.

Om tjänsten

Det papperslösa kontoret

Idéen med ett papperlöst kontor är alla företagares dröm, när Lars ville göra det till verklighet så fanns dock inga enkla och smidiga lösningar som hanterar alla papper, oavsett om det är fakturor, avtal, manualer, kvitton eller annat typ av papper.

Han diskuterade idèen med sin yngre bror Rickard som är system utvecklare och drömmen gjordes till verklighet.

Resultatet blev en webbaserad tjänst som i början av 2014 lanserades under namnet Paperless Office av företaget Paperless Office i Nyköping AB.

Kontakta oss

Intresserad och vill veta mer?

Om tjänsten verkar intressant och du vill veta mer om tjänsten eller komma i kontakt med en säljare så fyller du i formuläret här till höger så försöker vi kontakta dig så snart vi kan.

Normalt svarar vi inom 24 timmar!

Kontakt information


Smålandsvägen 3, 611 56 Nyköping
556918-8658


Kontaktformulär